130910

Efter några dagar extra i relaxen med room service har han äntligen entrat verkligheten. En guldklimp av finaste karat, värd sin vikt av stadiga 4615 g i guld. 52,5 cm lång, välskapt och söt som socker. Efterlängtad och älskad! Jag spenderade stora delar av natten i vaket tillstånd i sällskap med den något nervösa storasystern to be. Ellas min och förvånade uttryck när det visade sig vara en lillebror och inte en lillasyster var obetalbar. Men efter några timmars sömn hade beskedet sjunkit in och på morgonen var det en stolt tjej som nöjt informerade Levi om tillskottet. Till mina absoluta favoriter. Stort grattis! Som jag ser fram emot att snusa på underverket!


Kommentarer
Postat av: Kokongen

Naaaw tack! Han är nog en av de finaste men så är jag ju partisk...

2013-09-16 @ 13:45:07
URL: http://Nanahope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0