131014

För nästan en månad sedan beställde jag en matta. Den levererades idag. Sedan jag la ordern har jag projicerat tygtrasan tillsammans med soffan och fåtöljen. Varje dag. I 28 dagar för att vara exakt. Vilken besvikelse! Färgen motsvarade inte mina förväntningar. Men framför allt. Den vävda stycket á 160 x 230 cm stank mögel. Panik! Trots bara några minuter i öppnad förpackning är jag rädd att den kontaminerat hela boningen. Returen är ett faktum. Skurade golv, frisk luft och doftljus likaså. #matt


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så. Himla. Typiskt! När man hittat en fullträff som visar sig vara en ordentlig bom. Hur gick det för mattan?

Sv: Här har det varit likadant, äldre avkomman hade bosatt sig i vårat sovrum för att sedan flytta ut till eget boende i gästrummet. Men nu funkar det bättre att dela rum! Astrid kommer visserligen över till oss under natten, kanske skulle hon fortsätta sova om vi bara gick dit och bäddade om henne, men det är ju så mysigt när hon sover bredvid..Elsa däremot sov till 06 i egen säng imorse, FANFAR!

Sv: Nej nej, hon kan klättra ur växasängen, så det är ingen risk att hon ska trilla ur menar jag :) Astrid provade aldrig ens att klättra ut spjälisen hon heller. Med henne bytte vi till växasäng vid samma ålder som Elsa är nu..och det tycks vara en succé för våra ungar :)

2013-11-07 @ 10:53:22
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0