131008

Dagens i särklass största happening, post från tomten! Levi kan vänta sig fina klappar förutsatt att han är snäll, äter bra samt sover i sin egna säng. Detta framkom i det silverglittriga konvolut med bokmärke från svunnen tid som hämtades in tidigare idag. Lego brannstaschoon, var hans första kommentar efter att jag läst att tomten även efterlyser hans önskelista. Baksidan av den skäggige mannens förmaningar fick jag erfara strax efteråt då Levi ville vila innan middag och jag nekade. Mäh! Tåmten sa ja skulle såva. Sanna mina ord. Hittade nissen i sin säng i sömn 20 minuter senare och efter dvalan beordrade han mig att ringa till santa himslef för att berätta hur duktig han varit. Inte dum. Känns som att ungen har övertag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2013-10-08 @ 21:09:19
Postat av: Småbarnsmorsan

Jo nu är det hårda bud för päronen också, tomtens ord är lag!

2013-10-08 @ 22:02:47
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: Farmor

Han är en ordningsam och lydig kille han Levi.

2013-10-09 @ 14:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0