131003

Gårdagens aktivitetet som innefattade fika på konditori med mammor och barn blev aningen kortare än jag planerat. Anledning, väsnande treåring som krävde glass efter en ej uppäten bit prinsesstårta. Jag sa nej. Gråten, gnället och det allmänna missnöjet förvärrades så jag packade ihop och åkte hem.Väl hemma sov Levi i tre och en halv timme. Därefter sa han Fölåt för att ja gråte. Näste gång ska ja ta en glass me många färjer. Amen. Det får vi hoppas. Annars blir det en enkel biljett till Bastuträsk.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors lille Levi, han är duktig på att säga förlåt. Det är verkligen ett gott tecken för en tre-åring. Han gjorde det en gång hos mig och jag vet inte än varför??? Men han var riktigt trött och ledsen, han somnade efter en liten stund. Den lille mannen är en riktigt skön kille. Jag längtar efter en kram <3

2013-10-04 @ 08:12:17
Postat av: Marie

Haha! Synd att inte Thea var på plats att bestämt väsa: tyst! Hon är hård mot andra men är gärna småstökig själv. Dubbelmoral redan nu :p

2013-10-05 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0