121031

Nu har jag införskaffat preparat som ska utrota min rethosta. Hostesiin, som Levi säger. Den håller mig nämligen vaken om nätterna, stör min dygnsrytm, gör mig på dåligt humör och ger mig dessutom blodsprängda ögonvitor. Fuck the flu! Jag har också kommit fram till slutsatsen att det är praktiskt omöjligt att hosta ut vår efterlängtade sockerbit. Vore det genomförbart hade nämligen vår familj utökats till fantastic four under de gångna småtimmarna. Nåja. Jag är en lycklig kvinna. De finns folk som har det värre. Jag hade ju kunnat tillhöra minoriteten av vuxna som drabbas av barnsjukdomen femte sjukan vid 36 års ålder... Mehe. 


Kommentarer
Postat av: Pesten

Haha nu var du råååålig! Jag ser det som karaktärsdanande! Det kliar galet mycket men jag utmanar mig själv att se hur länge jag kan stå ut innan jag kliar mig. Mycket intressanta experiment faktiskt!

2012-10-31 @ 21:03:03
URL: http://Nanahope.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0