121112

Holy Moses! 39+5 i detta nu, alltså gravid i vecka 40. Slutspurt med ironi. Man vet ju aldrig. Dagens besök hos Linda visade att måttet från symfys till fundus är lika som för två veckor sedan, alltså 33 cm. Däremot har jag lagt på mig ett kilo till. Bebisens hjärta dunkade 156 knyck per minut och det verkar inte bättre än att kotten helt sonika har tappat bort biljetten till verkligheten. Alternativt föredrar min resort med all inclusive och service dygnet runt. Ser fram emot konkurs!


Kommentarer
Postat av: Svärmor/Farmor

Ja du Anna, vad ska jag säga??? En Olofsson med tamburförlamning. Jag vet, jag vet hur det känns.Men plötsligt händer det, och då kommer lillasyster. KRAM !!

2012-11-12 @ 13:55:27
Postat av: Elin

Hejja hejja! Snart är det dags! Hur länge får man gå om vattnet börjat sippra???? Vattnet gick med Elsi men utan värkar,de skulle ha satt igång mig samma dag om inte det hade startat av sig själv.
Jag gick förresten fem dagar längre med andra barnet - tröstande va ;-D

2012-11-12 @ 20:30:47
Postat av: Väntans tider

Jag ser framför mig att resan för bebben är som i Harry Potterfilmen när de kommer försent till perrongen och inte tar sig in, snor en förtrollad bil och flyger till Hogwarts i den istället. Rätt vad det är sätter det igång, jag tror på magin i köttsoppan och hoppas att den är som den förtrollade bilen...

2012-11-12 @ 22:05:23
URL: http://Nanahope.blogg.se
Postat av: hanna

Åh så spännande! Stort lycka till då det väl är dags :-)

2012-11-18 @ 14:48:47
URL: http://hannaamandaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0