110211

Man kan ju undra. Fundera och fantisera. Var tog inspirationen vägen? Hamnaden av misstag bland resterna från förra veckans jubileum? Ligger rå och kall i en blå conteiner för papper och kartong? Eller tog någon av gästerna med sig den hem? Prova på. Bytlåna. Ångervecka. Reklamation? Kanske utplånades den i samma stund som bacillerna tog grepp om mitt tempel. Inte undra på att jag känt mig färdig för räven i dagarna fyra. Utan fantasi och kreativitet. Nollställd. Med rörelsemönster som C3PO, växlande kroppstemperatur och fördröjning mellan tanke och handling. Oavsett. Hur som helst. Jag saknar den. Och. Nu när jag behöver den som mest. Typiskt. Snälla förmåga, kom tillbaka! Kom tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0