120424

Himmel och pannkaka. Jag saknar Levi. Jag och Johan befinner oss i kungliga huvudstaden sedan två dagar tillbaka. Här har vi strosat på stan, hängt med vänner och skickat interna brevduvor. Gått tomhänta in i butiker men inte därifrån. Sett regalskeppet som sjönk och bärgades. Varit på forum, fik och fighter. Johan, inte jag. Själv har precis åter igen checkat in söder om Söder hos Stenberg och Taavo. Tredje kvällen i rad. Efter timmar med tapas, bakteriell tunnelbana, härliga människor och spridda samtalsämnen. Fina dagar även om vädret bjudit på snö och slask istället för sol och årets första mjukglass. Ledord för helgen är kamratskap, app och löshår. Och animerade pälsdjur och monster. Som sagt. Bara Levi som saknas. Imorgon är ordningen återställd. Mitt hjärta längtar.


Kommentarer
Postat av: Samma sits

Tidsresa?

2012-04-17 @ 20:37:00
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0