120416

Idag vabbar jag för andra gången i mitt liv. Levi är sjuk. Hostar och snorar om vartannat och är varm som en lägereld. Vi har mest slappat i soffan. Läst böcker, sett Rango och Postis Per. Eller Jango å Potit Pär se, som Levi säger. Pippa jagar Jango! Pippi äter Jango! Jango springer! Inge vatten! Jango tjött! Hysteriskt roliga kommentarer från vårt lilla penntroll. Trots vistelse inomhus har dagen varit händelserik. En blandning av pressad apelsin och banan har vomerats i soffan. Av tyg. Beror förmodligen på att ungen har hinkat juice som enda föda under dagen. Inte magsjuka. Tack för det käre Gud. Jag har checkat av några punkter på min osynliga lista och har friheten inom räckhåll. Levi har plaskat med vatten, lekt med bilar och kört skoter i fantasin. Och. Sist men smartast. Jag har laddat ner en vabapp. Även om Levis frånvarostatistik på grund av sjukdom i princip är obefintlig kan det vara praktiskt att ha en genväg till byråkratins högkvarter. Halleluja!


Kommentarer
Postat av: Bebez surrogat

Å Bebez! Han var så mysig att sova med trots att han nös mig rakt i ansiktet...

2012-04-17 @ 20:43:46
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0