110915







I slutet av augusti hade jag en ärofylld uppgift på min agenda. Jag utgjorde nämligen 50 % av värdparet på min finaste barndomsväns bröllop. Ett galet roligt uppdrag som planerades i detalj och slutligen genomfördes med checklistor, lila peruk, uppskattade lekar och finsk brytning. Musik som fick fötterna att smattra likt ettöressmällare, känslofyllda tal och brudgumens egenkomponerade hit till bruden. Som legat på topplistan sedan de träffades. Inte ett öga torrt. En rosa dröm med touch av my little pony och Darth Vadar. Otroligt personligt och fantastiskt roligt. Ni ser ju själva. Porträtten fotades med biosalongens retroplysch i bakgrunden av min idol Matilda Holmqvist. Innovativt! Riktiga lyckopiller till minnen som man blir glad av en regning dag som denna. Jennie och Patrik. Än en gång. Stort grattis fina ni. Och som telegrammet informerade om, Hågge jär hågge...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjejen! Du gör mig ju tårögd! Vi, speciellt jag, är såå glada att du tog på dig uppgiften, kunde inte ha valt bättre! :) Jag är så glad att du finns i mitt liv efter så många år! Tusen tack å många kramar!!

2011-09-15 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0