111028

Jag älskar när jag faller över ting som ropar Köp mig, köp mig! Då jag likt magnetisk kraft dras till de mest förtjusande skapelser. Pladask. Det händer då och då. Då den känslan infinner sig vet jag att det inte finns någon utväg förrän den utvalda saken tillhör mig. Förmodligen ett släktarv.

Det hände igår. I skyltfönstret stod den och ropade på mig. Jag kunde inte motstå. Därför är nu lampan Orgel Grande i min ägo. Dock dyr. Men. Fin, finare, finast! Givetvis med röd textilbeklädd sladd. As usual. En annan kärlek som flyttat hem till oss är namnskylten i svart pannå från Byggfabriken med texten Här bor Levi. Inga färgglada bokstäver i trä här inte. Nix. Rätt, slätt och retro. Under helgen ska den monteras på yrvädrets dörr. Jag är nöjd. Levi hoppar jämnfota. Och Johan är tacksam över sin fantastiska fru som hittar de mest perfekta saker. Ironi. Jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag kan höra JOhans suck djupt nere i bröstet samt efterföljande: Aaaaaaannaaaaa....

2011-10-29 @ 10:34:54
Postat av: Erika

Du har riktigt bra smak, Anna! Fast det visste du väl redan. Våra makar är tyvärr också rätt lika när det gäller våra fantastiska måste-ha-inköp...

2011-10-29 @ 16:20:30
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Kristin

Me likey Anna....vilken lampa!! :) Bra köp!!

2011-10-30 @ 14:19:27
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0