111029




Ops. Har nästan glömt! Tackkorten är sedan en tid tillbaka postade i fina transparenta kuvert med frimärke i pastell. Allt enligt linjen. Här kommer en digital utgåva till mina fans! Försökte tänka lite längre än det traditionella och valde att inte fästa fotot. För den nyfikne som öppnade konvolutet doldes den hemliga texten Stiliga, eller hur? Välj själv om du vill rama in oss! Eftersom jag gillar finesser, egenheter och kluriga detaljer, var detta pricken över den raka bokstaven. 2 in 1. Tyvärr kan jag inte stoltsera med att det var min idé. Det var Johans. Hälften självbelåtenhet, hälften humor. Utmärkt. Projekt bröllop är därmed avslutat. Men projekt äktenskap har bara börjat. Förträffligt!

Kommentarer
Postat av: U

Träffade din förra kollega...fick betalt för er present...frågad om han fått Tack-kortet... - Har fått ett kort med en skallig jä..l på...vet inte vem det var...? Kände inte igen dig Anna...Han sparade kortet för tjejen på bilden var ju så snygg! Humor! Det var Mr Pontus!

2011-10-29 @ 20:10:52
Postat av: Jennie

Tack, ja jag är så nöjd med hur hallen börjar utforma sig.



Vackert tackkort. Vi valde också transparenta kuvert, på så sätt fick ju även postis nåt fint att titta på...



2011-11-14 @ 08:03:46
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0