111012

Den senaste tidens hiss: Jobbet. Roligt, roligt, roligt. Mina plastiga glasögon och kortklippta frisyr. Min nya jacka med tillhörande mössa och vantar som jag införskaffade på nytt shoppingrekord. Tveklöst.

Den senaste tidens diss: Länsförsäkringar. Say no more. Jag kommer aldrig någonsin att vara kund i det bolaget igen. En handläggningstid på drygt ett år i kombination med totalt ointresse och radioskugga ligger bakom detta. Inkompetenta idioter.

Den senaste tidens miss: Björnen som busvisslade i närheten av oss under vår vandring till toppen av Pilträskberget. Våra stigar korsades tyvärr inte. Men vetskapen och beviset i form av färsk avföring styrker den lurviges existens. Spännande!

Den senaste tidens piss: Våra finfina grannar som gått skilda vägar, sålt huset och börjat packa ner livet i kartong. Usch. Det finns inga ord som beskriver hur tråkigt det är. Depp.

Den senaste tidens fniss: Levis Mamma, varje gång han ser kon som käkar hö i det nya favoritprogrammet Stora maskiner. Förvisso. Jag har under fyra månaders tid stämplat in som Alfa Laval med ett väl fungerande juver. Men någon fler likhet än så kan jag tyvärr inte se. Lyckligtvis.

Den senaste tidens triss: Miljonlotteriet. Var är alla utlovade vinster? Och båtresan till öst?

Den senaste tidens Nice: De kommande dagarna som jag ska spendera i huvudstaden på Hem & Villa. Sukta efter prylar, drömma mig bort och utvidga mina projekt. Sova i fluff, tuffa frukost och hänga med härliga människor. Som Emma! Hurra!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Ville bara lämna ett avtryck!

2011-10-13 @ 23:04:29
Postat av: Emma

Hurra var ordet!

2011-10-14 @ 17:54:57
Postat av: Anna B

Kul med lite uppdatering! Lever du? Vi måste ju ses! Ring!

2011-10-14 @ 21:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0