111004

Det är ju fantastiskt att det faktiskt finns folk som besöker min blogg trots min usla uppdatering. En av dessa är Ylva. Så. Detta inlägg är tillägnat den pratglada och trevliga frun i röd kalufs. Som förmodligen har fler verktyg i de blå byxorna än gemene kvinna. Som varit på en och annan hockeymatch. Och. Som dessutom alltid uppskattar mina ord. Härmed bekräftar jag min existens. Kort och koncist men med hopp om liv. Så att folk i allmänhet och mina torgna i synnerhet inte ska tro att jag drunknat i den senaste tidens nederbörd. Jag lever! Tack vare mina nya stövlar. Även om jag är hes, har bräcklig röst och vildvuxen frisyr.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Tack Anna för dom vänliga orden. Jag kommer fortsätta att titta in för att se om du skrivit nåt, och jag hoppas att din lust att blogga kommer tillbaka så jag får läsa dina vitsiga och kluriga inlägg oftare!

2011-10-06 @ 06:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0