110330

Ungefär tio veckor kvar innan jag kan titulera mig Anna Olofsson. Så blir nämligen mitt framtida varumärke. Övervägde att behålla Berggren i mellannamn, bara för att känna samhörighet med Stakka Bo. Anna Bo. Men avstod. Olofsson blir bra. Anna Olofsson. Och hindersprövningen är postad.

Mitt huvudkontor har fullt upp just nu. Oavsett vad jag gör så cirkulerar bröllopet i mina tankar. Frustrerande. Jag har ingen tydlig översikt klar, så detta måste jag införskaffa omgående. En to-do-lista med allt från morgongåva till tackkort. Omfattande till 100 %. Återkommer med den!


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Så jag längtar. Kommer att bli rörd till tårar.

Tänk att du får samma titel som jag, fru Olofsson. Johan hittade sig en underbar fru. Kram min vän.

2011-04-02 @ 18:23:44
URL: http://ull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0