110321

Levi har förvandlats från lugn och uppfostrad till ligist. För en stund sedan var han halvvägs in i tvättmaskinen. Tidigare idag har han klättrat upp för hela trappen. Vi har naturligtvis en grind men jag tänkte jag skulle testa hans gränser. Jag övervakade honom konstant och var steget efter. Han visade sig saknar gränser och var uppe på sista steget inom några sekunder. Orädd. Han klättrar utan problem upp i soffan och vidare till armstödet. Från avsatsen slänger han sig mot kuddarna som en kamikazepilot. Och innan Johan åkte på brandövning ställde han sig upp på minibilen och släppte greppet. Säga vad man vill men han verkar ha bra balanssinne. Sjukt snabb! Jag hinner inte med! Grymt irriterande. När vi säger till på skarpen tittar han bara på oss och flinar. Totalt obrydd. Måste jobba på min arga röst så den känns mer äkta... Mehe. Tips?


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Oj! Jobbigt att det inte går så bra på fotograf-hållet! Det är möjligt att jag kan redigera bilderna, men då skulle jag uppskatta ifall det är relativt bra grundmaterial.. Sedan kanske det är svårt att hitta en fotograf som ställer upp på att låta en annan fotograf redigera dem.. Men som sagt, jag kan ställa upp på att redigera dem. Dock kostar det lite, beroende på hur lång tid redigeringen tar.. Jag tar ungefär 200kr/timme, och redigerar bilder gör jag på kanske.. 5-6 timmar, åtminstone från ett bröllop där det blir en del bilder.. :)



OM ni fortfarande inte hittar en fotograf när det börjar närma sig så kan jag försöka se ifall det går för min del.. Vilken tid är bröllopet? (Minns inte exakt). Problemet är ju dock, som jag sagt tidigare, att jag tar studenten dagen innan och att jag av den anledningen kanske kommer vara uppe sent och umgås med vänner och liknande.. Det vet jag iofs inte hur det blir, men mest troligt..



Skicka ett mail, så kan vi fortsätta prata mer där! Skicka gärna med detaljerna för dagen, vilka delar av dagen ni vill att jag fotar. När sker vigseln tex?



Kram!

2011-03-21 @ 20:23:25
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Mutti

Moahahahaha me like! Välkommen till verkligheten. Helfrisk kille! Tips: Tålamod, konsekvent..om man misslyckas så är det bara peltorkåpor och hårfärgning som gäller (färgning pga gråa hår som uppkommer av barnuppfostran)Peltor när det blir nog så gnälligt..Good Luck Darling!/"40-kort på hårfärg"

2011-03-21 @ 20:39:52
Postat av: Hej Hej Påke

Farbror skrattar gott, "inte tråkig Påke..." Du vet väl att arg röst aldrig kommer att bita på Levi, han är alldeles för medveten om sina charmiga lockar, sin sammetslena blick och förförande leende... Den killen kommer att gå långt, åtminstone som strandraggare på Selholmen... Mehehe

2011-03-21 @ 20:49:28
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Juni

Levi, det är du och jag kompis!

2011-03-21 @ 22:09:29
Postat av: Anna

Strandraggare, jo, det tvivlar jag inte en sekund på! Särskilt eftersom Mutti gav han finfina badbyxor till sommarens sandhäng. Så nog lär han spana där... Juni, se upp! Och by the way är det ju tur att moster är frisör med tanke på de gråa håren!

2011-03-22 @ 07:31:33
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Frida

Sele + flexikoppel för mindre hundar? Kanske inte så praktiskt inne, men i vår och sommar kan jag rekommendera löplina ;)

2011-03-22 @ 10:05:04
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Flies

Tjabo har oxå en förmåga att total ignorera när man säger till. Och höjer man rösten en oktav, tittar han på en och undrar va fasen man tjuter till för. Nae tyvärr har jag inga bra tips, andas genom näsan och räkna till hundra kanske?

2011-03-22 @ 12:42:42
Postat av: Sara N

Tänkte bara få gratta til erat kommande giftemål, så grattis :) Den där "arga" rösten är svår att få till för hur olydiga dom än är så är dom ju så himla söta trots allt :) Edwin strödde sesamfrön på hela köksgolvet för ett tag sen och där stod jag och skrattade. Hmf...

2011-03-22 @ 18:59:00
URL: http://sarisnorberg.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha:) Go Levi go!

2011-03-23 @ 11:43:31
URL: http://lappurlivet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0