110318

Igår var vårt snoriga yrväder till tandläkaren. Premiär. Han träffade en rar tandsköterska vid namn Anki. Hon hade en vettig och sund inställning till både sockerintag och tandborstning. Skönt. Jag är glad att Levi fått henne så vi slipper pekfinger och liknande. Det klarar vi oss utan. Johan aka Aitik har också besökt tandy tidigare i veckan. Karln hade inte ett enda hål trots ett uppehåll av kontroller på 13 år. Sanslöst. Bara att gratulera. Däremot hade han tandsten av modell gruva, så idag har han blivit av med den. Yeah. Det påminner mig om att jag också borde besikta mina tandrader. Fixa och polera. Säkert laga. Känns dyrt. Det parti som arbetar för fri tandvård kommer att få min röst i nästa riksdagsval!


Kommentarer
Postat av: I ain't sayin she's a golddigger...

...Inte tråkig Yetin....



Roligt inlägg by the way, Storsurfarn, Mr Aitik... Kärt barn har många namn... Mehe...

2011-03-18 @ 21:44:45
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Lajs

Anki a.k.a. stina arvidssons mamma.

2011-03-19 @ 15:36:54
Postat av: Emma

Ja tandläkaren vill man bara ha goda besked hos! Huvva huvva och måsta laga :) tror inte mina tänder skulle vara i gott skick efter 13 år med uppehåll av undersökningar! Lycka :)

Ja jag känner att det är nu man verkligen ska njuta! Nu då man kan slappna av och vara trygg med att känna bebis varje dag! :)

2011-03-20 @ 15:47:50
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Anna

Lajs! Ja, precis! Hon är suverän!

2011-03-20 @ 17:48:57
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0