110302

Idag fyller Johan år. Han är född 1979 så hur antalet år är inte längre intressant. Sägs det. Jag blev kär när vi körde bulk i brödfabriken. Det känns som igår fast det är flera år sedan. Plötsligt hände något och jag kände mig som tjurfäktaren i Ferdinan som ropar Honom ska vi ha! Men jag ropade inte, tänkte bara tanken. Och så blev det. Vilken tur jag har haft! Vi är egentligen varandras motsatser. Inte i allt. Men i ganska mycket. Kanske är det därför som vi kompletterar varandra så bra. Johan. Min honey melon-tuggande Fredde från Solsidan look a like. Jag älskar dig! Grattis på din dag!


Kommentarer
Postat av: Linda Bergman

Ja, vad vore kärleken utan Polar;)

2011-03-03 @ 07:39:28
Postat av: Anna

Det är en bra fråga, rätt många som förts samman där!

2011-03-03 @ 08:10:16
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-03-03 @ 08:14:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Jennie

Klänningen var ju riktigt fin. När jag själv beställde tid för klänningsprovning så tänkte jag nog för mig själv att jag inte skulle hitta någon klänning, men att jag skulle gå in med öppna sinnen och prova allt. De första satt helt ok men sen hittade jag två klänningar som, enligt mig var helt fantastiska men med två helt olika stilar. Blev lite dyrare än jag tänkt mig, men jag kan göra avkall på det mesta bara jag känner mig fin. Sen blir det ju att matcha klänningen som i sig är "rätt mycket" med hår och blommor. Eftersom jag är korthårig så är man ju lite begränsad, men med en toppenfrisör så ska det nog gå bra.



Ja, jag har sökt runt lite på nätet efter inspirationsbilder och sett girlanger på några och tänkte att, det där kan jag ju fixa själv. Kommer nog bli fint.

2011-03-03 @ 16:06:08
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0