110101

Jag har hyllat henne tidigare. Katrin Zytomierska. Hon är rak. En egenskap som är bra men som också kan skapa trubbel. Hur som haver. Katrin och Bingo med familj semestrar just nu i Thailand. Idag ska Katrin få massage. Hon skriver följande. Jag har just bokat in mig på spat. Det blir en massage idag. Jag lägger mig inte på stranden och får massage för det anser jag vidrigt. Ligga tillsammans med en massa fläbbiga turister med förhårdnader på hälarna. Gnida sig mot någon annans hudflagor och doppa fötterna i en balja som någon annan lämnat sina liktorn i. To much Thailand för min smak.

Tillåt mig skratta. Kvinnan har humor. Det får mig att tänka på vår resa till Thailand. Solen skiner och havet glittrar. Johan ligger på stranden och tackar nej till massage. Men thailändaren som går omkring på stranden och säljer sina portabla spatjänster ger sig inte. Det slutar med att Johan gör en bra deal och den stackars thailändaren börjar skrubba Johans fötter. Han doppar fötterna i en balja, filar, doppar och filar. Efter ett bra tag ber thailändaren om Johans uppmärksamhet. Under fötterna ligger ett rejält berg av gammal hud. Thailändaren skrattar och pekar frågande Barbecue? Humor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skriver så bra!! Att du inte skriven en bok, skulle garanterat bli en succe! :-)

2011-01-03 @ 16:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0