110228

Nu borde en väl utvald skara fått en inbjudan med dagens post. I ett transparent kuvert med vitt innehåll, 148 x 148 mm. Därför kan jag nu offentliggöra mitt pågående projekt. Det innefattar tyll, pioner, Kärleksvisan och ytterligare en ring på mitt finger. Ja! Vi ska gifta oss. Den 11 juni kl. 13.00 avger vi våra löften. Spännande!

Det blir en enkel och lättsam tillställning med familj och närmaste vänner. Tårtkalas och kafferep. Som vi vill ha det! Vårt fokus ligger på själva löftet. För det är ju faktiskt det som är det viktiga. Allt övrigt bara bonus. Och efter surr, skratt och en egenkomponerad sång av pappa, så drar jag och Johan vidare. Bara vi två. Efter en oförglömlig dag med två tydliga Ja i kyrkan och med ett gemensamt efternamn!


Kommentarer
Postat av: Erika

You made it!! Lycka till med resten av planeringen...

2011-02-28 @ 20:32:23
URL: http://kontorsteknik.blogg.se/
Postat av: Brittan

A match made in heaven!!! Jag är så lycklig att ni fann varann, så olika men så perfekta tillsammans. Levi är ju levande bevis på att ni är skapta för varann. Krraaaam!!!

2011-02-28 @ 20:50:56
Postat av: Flies

Men congrats! Trevligt och vuxet värre! Kram på er.

2011-02-28 @ 21:24:34
Postat av: Flies

Störigt, skrev just en kommentar som inte kom med. Nu blir det väl två bara för det! Jaja, congrats så mycket! Hoppas dagen blir som ni tänkt er, och kom ihåg; man kan alltid ändra sig fram tills ringarna är påsatta. Haha! Nä skämt åsido, jätte skoj och kram på er!

2011-02-28 @ 21:31:59
Postat av: Linda & Tore

Vad roligt=) Jätte grattis=)

2011-02-28 @ 21:57:55
Postat av: Hanna S

Men vad roligt, stort grattis! En ytterligare oförglömlig dag i erat liv. Jag bara gillar glada och lyckliga nyheter. Det har varit många sådana på sistone.

Underbart.

2011-03-01 @ 07:53:59
URL: http://hannasandman.blogspot.com
Postat av: Sara

Grattis!!! SÅ roligt!



Kram

2011-03-01 @ 14:58:56
Postat av: Marie

Tack kära du för den glädjande nyheten i lådan:) Såååå kul att äntligen få se dig blir fru och respektabel;)

2011-03-01 @ 16:49:06
URL: http://lappurlivet
Postat av: ylva

Ett stort grattis till dig och Johan och på ett mycket bra datum! (min födelsedag)

2011-03-01 @ 18:47:20
Postat av: Jennie

Hej! Vad roligt med bröllop!!! Jag och min sambo var på 30årsfesten som de anordnade, här skrev jag om den: http://livetmedmelker.blogspot.com/2009/07/en-riktigt-festlig-helg.html.

Vad jag inte visste då, men blev informerad om efteråt är att Johan gått i en klass över mig i Öjebyn och bott bara kvarteret nedanför. Kommer ihåg att deras hus brann...

Visst var du förresten gravid på festen, eller var det kanske någon annan av tjejerna?



Nåväl, fotograf var det jag skulle komma till. Synd att Matilda är upptagen, men jag har några andra förslag, men endast fotografer från Piteå. Lina som driver bloggen Kitchenbloom är duktig, så även Anna Eman som driver bloggen www.husetvidkullbacken.blogspot.com. Har dock ingen aning om vad de kostar. Det är nog de som jag kommer på så här på rak arm, men ska fundera så kanske jag kommer på fler...

Vart ska ni ha festen?

Hörs vidare Bröllopsplaneringen. Jennie

2011-03-02 @ 09:21:09
URL: http://livetmedmelker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0