110214

De seaste dagarnas hiss: Buketten med tio röda rosor som min knight in a shining armour gav mig i lördags. Och fikat som vi under söndag förmiddag delade med Emma och Magnus.

De senaste dagarnas diss: Illamåendet som periodvis cirkulerar runt. Nej. Jag är inte gravid.

De senaste dagarnas miss: Ovanstående spykänslor som ledde till att jag var tvungen att tacka nej till en heldag vid finska gränsen. Bäver. Men Johanna och systraskapet verkar ha minskat lagersaldot i det blågula varuhuset ändå...

De senaste dagarnas piss: Den bittra kylan som förstör mina resplaner. En vistelse utomhus medför ett förfruset blodomlopp och isbildning i luftrören. Hur det känns för den stackars bilen vill jag inte tänka på. Med andra ord blir min frisyr inte uppdaterad förrän nästa vecka. Skit!

De senaste dagarnas fniss: Solsidan som levererar. Alltid.

De senaste dagarnas triss: En chansning. Men. Antar att lotten går till svärmor som fyller år idag. Grattis!

De senaste dagarnas Nice: Ser fram emot helgens hotellvistelse i Umeå där god mat, shopping och Klungan står på agendan. Barnfritt och tvåsamhet i par. Nice!


Kommentarer
Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Svar: Ja, jag önskar verkligen att jag hade haft möjlighet att fotografera, och det är så synd att det infaller dagen efter studenten... Hur som helst så önskar jag er ett stort lycka till så att ni hittar den rätte fotografen! Kram!!

2011-02-14 @ 14:45:14
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Uppfostrad av djur

Så grymt spännande med Umeåresan!! Längtar som en tok efter Klungan, hoppas det är en bra föreställning!!!

2011-02-14 @ 20:51:55
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0