110207

Doften av slipat golv har sökt sig ner en trappa. Älskar lukten av skog! Öhlund den äldre kom på morgonkvisten. Levis rum är strax färdigslipat. Skillnaden är enorm! Golvet blir så ljust och fint. Och plant. Me so happy! Taket målade jag klart igår när de sista gästerna lämnat vårt crib. Målningen gick smärtfritt bortsett från en spik som jag råkade trampa på. Smärta! Pip. Jag hör något kvittra på övervåningen. Det är inte Göran. Nej. Det är den vackra tapeten med fåglar som känner på sig att friheten är nära. Gah! Nu måste jag återuppta min karriär som Lisbeth Salander och hitta en fåtölj modell mindre. Som kan passa i avsatsen mellan trappstegen. Gärna i cognacsfärgat skinn. Någon?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kommer du ihåg när du tipsade om den lilla firman "Alvhem mäkleri och interiör" i Gbg? Vi ska få en ny tjej på mitt kontor här i Nacka och hon jobbar på Alvhem! Vad är oddsen liksom... :) Ta hand om er!

2011-02-09 @ 18:51:24
Postat av: Anna

Rebecca! Kul! Jag är in på sidan titt som tätt och får massor av inspiration. Vilket sammanträffande! Du får väl hälsa henne att en hobbit i norr verkligen gillar deras arbete!

2011-02-09 @ 21:18:51
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0