101011

Levi skötte sig exemplariskt i helgen när det vankades föräldrafritt. I sällskap med sin morfar och stand-in mormor blev han väl omhändertagen. Tiden verkar ha rusat iväg och det var en glad, mätt och utvilad herre vi hämtade söndag förmiddag. Skönt att premiären för att sova borta gick smidigt. Känns bra att öva på denna procedur redan från knattestadiet eftersom jag själv alltid har drabbats av hemlängtan när det varit dags att somna.

Jag och Johan hade en härlig weekend i Storforsen tillsammans med vårt sällskap. Lyckligtvis hann vi med en tripp upp till forsen innan frosseriet började. Behövligt, eftersom vi inte tagit oss dit under hela sommaren. Pinsamt. Efter lite häng på rummet hamnade vi i restaurangen där det serverades god mat. Faktiskt första gången i mitt liv som jag skalade räkor. Också pinsamt. Men vi hade ju inte direkt bråttom. Skratt, försök till styrdans och några raketbloss senare somnade vi i fluffiga sängkläder. Underbart! Måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0