101011

Äntligen! Nästa tisdag har jag tid hos syster Amanda på elevsalongen. Då ska mitt matta och risiga barr uppdateras med hjälp av flinka fingrar, sax och några liter färg. Behövligt! Ibland är det helt underbart att ha lockigt hår. Det sköter sig själv och kräver ingen större omsorg. Ungefär som en fond med bra avkastning. Ibland är det katastrof med mina serpentiner. De lever egna liv och har inget samspel. Som i ett taskigt förhållande, exempelvis. Så är det nu. Med håret alltså. Därför behöver de tämjas lite! Ser fram emot en bättre version av mig själv!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Trevligt,alltid kul att gå till frissan. Du kan ju fråga vilken fär i håret som gäller.

2010-10-12 @ 10:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0