100531

Oj, tiden går i ett rasande tempo. Känns som att det är helg oftare än vanligt nu när jag går hemma och livnär mig på statens skyddsnät och Johan. Främst Johan. Måndag, fredag, lördag, söndag, måndag, fredag, lördag, söndag. Soft.

Idag är det måndag. Känns som tisdag, men, som jag nyss skrev så existerar inte den dagen i mitt liv. Nåväl. Dagen till ära har svärmor aka Levis farmor varit på besök. Hon har gullat, kramat och haft kvalitetstid med sitt för tillfället yngsta barnbarn. Har även hunnit träffa Adela en sväng på affärsstritan, surrat över en kopp kaffe med Maria och trollat ihop middag bestående av chicken á la ranch. Gott! I övrigt är livet under kontroll. Och det är ju inte fy skam!


Kommentarer
Postat av: agneta

Tack så mycket för gårdagen, trevligt att träffa du och Johan. Men framförallt Levi som jag fick pussa, gosa och titta på. Tänker på honom alla dagar och är så glad att han finns. Tack igen, för utan du och Johan hade han inte funnits. På lördag är det dop och det blir en vacker fin dag, som man aldrig glömmer iaf inte jag. Kramar till er.

2010-06-01 @ 14:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0