100531

Gölmde en sak. Jonas har gjort dagens insats och monterat upp det nymålade elementet i Levis rum. Blev kanon. Tack! Och på tal om Levis rum så hade jag ju tänkt mig en tripp till Haparanda men jag tror jag flyttar fram den en tid. Har tur som lyckoslanten eftersom Ida och Juni ska E4:an norrut nästa vecka. Med släp. Och vilja att köpa hem Gulliver spjälsäng med tillhörande madrass. För faktum är att det är det enda jag behöver. Snällt! När den är inhandlad saknas det bara fräscha sängkläder. Och, trumvirvel, de har jag redan sett ut eftersom jag är fröken av framförhållning. Ibland. Äppelmönstrade sängkäder från Småfolk. Levi kommer sova som en kunglighet i sitt nya fluff.

För du är prinsen av lycka. Prins av kärleken. Hertigen av äventyret, nyfikenheten. Inte störst, inte först, men väldigt speciell. Jag är så glad att du finns. Min älskade lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0