100528

Jag är inte särskilt duktig på att skriva upp och komma ihåg exakta datum för händelser i Levis liv. Som första gången han log, fick tårar i ögonen eller formade ljud. Förutom här på bloggen då, men det är ju ofta sammanfattningar som inte är särskilt strukturerade. Har sökt lite här och var efter en fin bok att samla alla ögonblick i. En bok som inte innehåller nallebjörnar, lulllull och ljusblå krumelurer. Nu har jag hittat den. Bästa boken om mig. Den är så nära mitt drömideal jag kan komma. Har också kikat på Lilla hjärtat, men det verkar som att den första är snäppet bättre. Lite vassare. Nu tänker jag inte skriva att denna bok är en prefekt doppresent, det får den lilla skara läsare som är bjudna räkna ut själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0