100519

Nu är gården krattad och har fått sig en första omgång av gräsklipparen. Jösses, så grönt det har blivit bara på några dagar! Kanske inte främst hos oss, men hos våra grannar. Typiskt. Jag har kvar att rensa i jordgubbslandet, fixa runt några buskar och klippa häcken. Vi delar häck med våra grannar. Inte ultimat men inget att göra åt. Vore det inte för den där eländiga häcken skulle vi i princip inte behöva kratta alls. Nåväl. I framtiden kanske det ser annorlunda ut. I framtiden kanske jag har läst Trädgårdskonstnär, 180 poäng och är evigt tacksam till den gröna muren som efter pyssel och knåp blev roten till min passion!


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har ritat en Converse sko på mindre än 1 timme och jag skulle vara tacksam över om du tittade in och lämnade en kommentar om vad du tyckte om bilden :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/konst.html

2010-05-19 @ 01:21:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0