100508

För några dagar sedan var vi på spelning, jag och Levi. Lady Gaga, Winnerbäck och Östen och resten kan gå och gömma sig i ett hörn. Jocke Ingerskog. Vilken musikalisk talang! Lirar gura lika säkert som Northug spurtar. Eller lika säkert som solen går upp varje morgon. Fatta. Jag satt som förstelnad under hela föreställningen. Det var magiskt. Killen kan spela. Killen kan sjunga. Och dessutom kvalar han in som listetta över snygga killar födda på 1990-talet. Har sist men inte minst en stor portion star quality. Tror det har något med luggen och frisyren att göra. Sweet. Han kommer att bli stor. Jag paxar redan nu en biljett till nästa akustiska spelning. Be good or be gone. Förresten, Storbandet var också duktiga. Och Amanda och Johanna var ursköna i sina snygga retroklänningar. My girls!


Kommentarer
Postat av: Rats!

Rats! Låter som jag missade en upplevelse. Hoppas på favorit i repris!

2010-05-08 @ 13:09:58
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0