100508

Levi la av höga fiss efter andra sprutan i torsdags. I övrigt gick det finfint på BVC. Leviten visade sig vara 64,5 cm lång och väger 6 710 g. Ganska nära vår gissning. Efter besöket blev han rätt slö och han sov redan innan vi gått ut ur byggnaden. På eftermiddagen fick han feber och var allmänt trött och gnällig. Igår också. Men nu är han på benen och gamle Levi är tillbaka igen. Tjoar och tjimmar, spelar memory med sina sockar och övar spanska verb. Han har blivit extra ompysslad av Ella aka mini nurse om visade mig hur jag skulle sköta om mitt febriga barn. Anna, lägg han på sängen så han får sträcka ut sig ordentligt. Anna, det är skönt om du stryker han på magen. Anna, jag tror alvedonen börjat värka nu. Man kan ju inte undgå att le inombords. Hon är så söt och omtänksam.


Kommentarer
Postat av: Marie

Tack du, fast jag anar att det är Anna som skrev och inte "pappan" ? ;)

2010-05-08 @ 17:59:46
URL: http://lapurlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0