100503



Plötsligt händer det man väntar på. Som ett skratt med ljud. Inte bara solskensleenden större än planetariet, nej, världens finaste leende och lite gurgel och kiknande. Two in one. Skratt. Det hände igår när Johan tokades med Levi. Levi är som gladast när Johan fjantar och pratar barnspråk. Som när han med en viss takt frågar Hur är det med pappas pojke? Då spricker Levi upp som aldrig förr. Ögonen lyser och skiner starkare än ett badrum rengjort med superspray. Bildbevis finns ju här. Idag fick jag vara med om samma sak. När jag sa Tittut, och lutade mig fram mot honom, då kom det. Skrattet. Jag blev tårögd och började själv skratta. Hittills har ju Levi varit lite som en mobil där man hållit in fyrkanten. Ljudlös. Men nu, nu är det ton på!

Kommentarer
Postat av: Pappan

Man är gode stolt. Världens gladaste och världens sötaste pojk.

2010-05-03 @ 23:19:15
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Levis kusins mamma forever <3 <3 <3

Killen har humor. Självklart skulle jag asgarva med ljud om jag hade en morsa som ser ut som mörk minivariant av Karin Mannheimer och en farsa som ser ut som Kapten Rödskägg.

2010-05-04 @ 06:08:54
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Fåntratten på Stryckselgatan

På bilden visar han dessutom det urgamla tecknet som idag ses i Storbritannien, Irland, Australien och sydafrika, det som uppfanns av långbågeskyttarna på 1300-talet i kriget mot Frankrike. Han är en liten kulturell varelse som i och med detta visar uppror mot överheten. Han kommer inte att vika ner sig! ANARCHY ON NORTHVILLAGE!!

2010-05-04 @ 06:13:42
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0