100629

Jag är ingen festivalmänniska. Kanske beror det på att jag är tre äpplen hög och saknar allt vad överblick heter i stora folkmassor. Jag blir liksom ett med massan. Ett litet kugghjul i en gigantisk maskin. Det kan också bero på att jag har stort kontrollbehov över mig själv. Trivs inte i samnmanhang där jag inte vet när, var och hur. Och i ett stort folkhav där jag inte ser någonting kan ju vem som helst räkna ut att jag inte har något att göra. Men även om jag inte är typen som köper den dyraste biljetten, ilar runt bland alla scner och kan program och hålltider utantill, så tycker jag att det är skandal att ett så pass stort arrangemang som Hultfredsfestivalen kastar in handduken en vecka innan avspark. Illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0