100629





Midsommarafton till ära fick Levi sin första smakportion av banangröt. Av ansiktsuttrycken att döma var det väl ingen höjdare. Men nu några dagar av träning senare går det betydligt bättre! Även om det verkar mer intressant att försöka äta upp haklappen. Konkursförvaltaren av min portabla restaurang har förresten gjort bokslut så nu är den verksamheten finito. Hoppas dock att jag inte är belagd med näringsförbud för framtid, förhoppningsvis lär jag hamna i samma bransch någon fler gång. På tal om mat. Det är så roligt nu när Levi får se flaskan. Han verkar förstå exakt vad som vankas. Står den blåfärgade juvelen inom räckhåll sträcker han på armarna och försöker nå. Och så gapar han. Lilla fågelungen. Pip.


Kommentarer
Postat av: Svägerskan Rimér

Jag har en hysteriskt rolig bildserie från ätandet. Ska lägga upp den på min blogg, om jag hinner alltså... Till och med min motion får vänta för att jag ska hinna med allt nu innan vi lyfter...

2010-06-29 @ 15:19:04
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: agnetaa

Matorgie!! Gröten verkar vara god och troligen en bra ansiktsmask. Tack för bilderna, han är så go att se på, jag får lust att nypa på kinden. Farmors kille, växer alldeles för fort.

2010-06-30 @ 12:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0