100624

Nu har det gått ett bra tag sedan sist jag var här. Förlåt. Anledningen är att det har hänt ungefär lika mycket som 1-1. Noll. Trist. Men några saker har jag kommit fram till. Det är aldrig gott att äta om det inte finns inspiration till att införskaffa råvaror. Därför. Köp aldrig laxbollar i konservburk. Smakar bäver, trots att måltiden piffades till med dill. Köp heller aldrig lättkorv, även om det är extrapris just den dagen du passerar charken. Blä. Jag kan heller inte rekommendera matlagningsyoughurt. Surt och syrligt. Inte bra. Med andra ord har veckan som passerat inte gått i gastronomins tecken. Hoppas på förbättring kommande dagar! Annars då? Ja, dagarna ser ut som de gjort de senaste månaderna. Jag känner att jag behöver förnyelse! Har hamnat i trista hjulspår. Trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0