100624

Med glädje och framtidstro ser jag fram emot Kraftverket. Gym och friskvårdscenter. Där ska jag formas till en gladiator. Min hängiga kropp ska bli ett minne blått. Typ. Eller, det är min vision. Jag är less på att känna mig slö, slapp och likgiltig. Skärpning, fröken Berggren! Kanske ska jag drista mig till en joggingtur under morgondagen. Jag har hört mig för och det är sex km till skjutbanan och tillbaka. Under pistolhot går det mesta... Dessutom behöver jag en frisyr. Jag är frisyrlös. Obra.

Kommentarer
Postat av: Linda & Irre

Åh, kära vän! Du är så välkommen till Kraft & Hälsa - centrum för gym o friskvård! (formally known as "Kraftverket") Det perfekta namnet var alltså upptaget av flera andra gym i södra Sverige. SKIT, sa vi då. Vi vet ännu inte om det nya namnförslaget går igenom, men så fort vi vet så meddelar vi dig!

Och när vi väl är igång i höst så räknar vi dig till "stammisarna". Miss Fitness 2011-titeln är din som i en liten ask;)

2010-06-27 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0