100617

Om ungefär 13 timmar anländer världens finaste Ella. Morgondagen ska hon spendera hos oss. Blir kul! Senare drar vi vidare till stugan där jag väntar mig arbete i form av städning. Jag ska försöka hinna med så mycket som möjligt under dagen för att kunna vara lite fri på lördag. Mina damer och herrar, då nalkas det kungliga bröllopet! Inte tråkigt! Rara Johanna var förbi igår med en royalistisk gåva. Två kort på Victoria och Daniel. Bör jag tillägga att de pryder kylskåpet tillsammans med Carl XVI Gustaf och Silvia Sommerlath i magnetform?


Kommentarer
Postat av: A non royalistic generation

Nån måste ju köpa de stackars vykorten, men jag lovar att jag skämdes när jag betalade dem... Nåja, slit dem med hälsan och som sagt, kräng dem om en sisådär 50 år, då får du nog en hel del för dem!!

2010-06-18 @ 10:24:26
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kolla in så coola bilar! Levi borde ha en sån om nåt år. Har även köpt Majas 1-årspresent därifrån. Fina grejer!



http://www.jabadabado.se/page1/page38/page36/page36.html

2010-06-18 @ 13:55:27
Postat av: agnetaa

Om jag får så vill jag gärna sköta Levi när du städar, imorgon åker vi till Luleå. Vi ska gratta Oskar, och då blir vi borta under dagen. Jag är ju en farmor som längtar efter gossen. Ring bara när ni kommer, så kommer jag.

2010-06-18 @ 15:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0