100616

Han strejkade i tre dagar. Efter det gav han upp. Tur att Levi inte är fackombudsman i någon upprorisk förening, jag tror inte de skulle vara nöjda över hans insats. Det jag menar är att min restaurang själv har förstatt sig i konkurs. Dålig likviditet och soliditet. Dock en trogen kund, men som alla vet så krävs det en större marknad för att göra pengar. Jag har börjat med ersättning. Känns så skönt! Jag är tacksam över att amningen har fungerat toppen, för det har den verkligen gjort. Men grabben växer. Ska snart få börja med gröt och smakportioner. Och då känns det bra att innan dess fått honom att acceptera ersättning. Jag ammar fortfarande, främst på nätterna, men ska försöka att trappa av eftersom. Känns som ett beslut som ligger rätt i tiden. Och så länge Levi är nöjd över det han får så är det ju inga bekymmer. Hakuna matata!


Kommentarer
Postat av: Rojalisten

AnnaMejeriet har konkat. Det kanske återuppstår när nästa kotte kommer...

2010-06-16 @ 20:26:27
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Anna

Det hoppas jag!

2010-06-16 @ 20:30:28
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/
Postat av: Flies

För mig konkade företaget efter ca 4 1/2mån och det gjorde inte så mycket ;)För då fick ju Alex ta över och leka restaurang!

2010-06-17 @ 08:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0