100609

Förresten, bara tio dagar kvar till det kungliga bröllopet! Enligt inbjudan så ska damer vara klädda i aftontoilette och herrar i civil eller militär högtidsdräkt. Jag hade gärna gått på bröllopet men eftersom jag tyvärr inte är bjuden så får jag följa det via media. Men. Om jag fått en guldplätterat kuvert i min brevlåda, vad hade jag haft på mig? Aftontoilette låter ungefär som ett trosskydd avsedd för kvällsbruk. Civil eller militär högtidsdräkt för Johan skulle innebära blå arbetsbyxor, hängslen och en vit piké med påsydd ren i midnattssol. Samt hårnät. Och jag i ett gigantiskt trosskydd med hål för armar och ben. Som iprenmannen men utan blått underställ. Kanske lika bra att se spektaklet från soffan ändå.

Kommentarer
Postat av: Nattbindan

HAHAHA du är ju crazy! Men, det vore en syn att se dig i den utstyrseln, snälla, om ni går på maskerad - var utklädd så!!

2010-06-10 @ 07:19:19
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Frida

HUMOOOOORRR!!!!



Jag vill åka!!!!

2010-06-10 @ 14:04:41
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0