100608

Levis rum närmar sig mållinjen. Äntligen! För en liten stund sedan fick jag min beställning från Haparanda hemlevererad. Av snälla Ida. Tack! Pappa listade i taket igår och idag har jag duttar med lite fogmassa och färg. Det enda som saknas är golvlist och foder vid och runt innerdörren, en plastsamlare för kablar och ett varv med rollern på garderoben. Enligt min beräkning torde allt vara på plats innan helgen. Det betyder att då börjar det roliga! Jag längtar!

Spjälsäng med innehåll, check och delvis check. Byrå att förvara kostymer i, check. Stringhylla för böcker och fina ting, check. Taklampa i guldimitation, check. Fatboy, check. Jag behöver en matta och tror mig ha ett billigt och bra alternativ. Jippi!


Kommentarer
Postat av: Ernst K

Ah! Måste komma och titta men denna vecka är så fullbokad att jag knappt hinner gå på toa. Men sen lugnar det sig!!

2010-06-09 @ 06:30:54
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0