100718

Bröllopet igår var finfint! Fredrik och Johanna strålade likt den ädlaste metall och var så fina, så fina! Hela dagen bjöd på fantastisk musik av både familj och vänner och jag blev tårögd både en och två och faktiskt tre gånger. Maten var perfekt, tårtan likaså. Förrätten hade jag kunnat äta om och om igen. Värdtrion gjorde en helhjärtad insats och var helt suveräna. Många skratt, roliga lekar och som pricken över i:et, hälsningar från både Charlotte Kalla och Niclas Jonsson. Jo, det är sant. På riktigt. Och några andra kända sportprofiler också. Inte tråkigt! Men. Av allt det fina och glittriga så är det en särskild grej som jag bär med mig. Nämligen. När vigseln var slut och brudparet var redo för att gå ut till tonerna av Daniel Lemmas If I used to love you, ställde sig två tjejer upp i kyrkbänken och började sjunga Love, love, love. Efter de första tre orden ställer sig fler och fler människor upp och ansluter i sången! All you need is love. Snacka om att ha musikaliska vänner! Det var magiskt! Och precis som i Love Actually, fast denna version var a cappella och saknade instrument. Fredrik och Johanna visster ju inte om den lilla kuppen, som för mig personligen var top notch! Och slutligen kan jag meddela att jag blev rätt sugen på att börja planera vårt bröllop! Frågan är bara när, var hur...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0