100712

Under den dryga veckan som jag inte har delat med mig av mitt liv så har jag hunnit med en tripp till månen, några penseldrag på panelen och lite annat smått och gott. Ungefär. Nästan. Nej. Men en heldag i Haparanda som 235 km senare avslutades med en omonterad säng eftersom vi saknade en sängsida. Bäver. Men resårmadrasserna och allt annat var toppen och Johan vaknade i stugan utan ryggont för första gången sedan stugans begynnelse. Och det är ju underbart. Från att ha haft det rätt trångt på den 120 cm breda säng som togs i bruk ungefär samtidigt som femöringen togs bort så kändes vår nya som ett hav. Lovely! Efter ett samtal med Kamprads underordnade är en ny sängsida skickad. Där kan man tala om bra service!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0