100228

Betalar räkningar i sista stund. Tyvärr ingen ovanlighet om jag ska vara helt ärlig. Och dessutom saknar jag en. Jag såg det kritvita papperet i A4-storlek för några dagar sedan men nu är det borta. Väck. Måste ringa till telefonbolaget men cerise logotype imorgon för att få nya uppgifter.

Har varit usel på att uppdatera under helgen. Men jag har bara inte haft tid. Johan har varit i Överkalix för andra och tredje SM-kvalet. Alltså har jag och Levi varit ensamma hemma. Eller ensamma har vi ju inte varit, vi har ju varandra. Tiden har sprungit iväg och vi har hunnit med kalas hos Maria, besök av Amanda och det dagliga myset. Idag har vi varit i Vistträsk hela dagen, träffat klanen på min sida, varit på möte och ätit god middag. Soft. Nu är vi bara hemma och slappar. Tänkte heja fram den sista medaljen för detta OS...

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej stumpaaan:) Nu är jag allena mån, tis, ons denna vecka och så hela nästa så vill ni ha besök/eller besöka så hör av dig!

2010-02-28 @ 21:01:39
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Johanna

Längesen sist... Vi får stämma träff i veckan, jag är sjukskriven två veckor till, och Ella dumpar ju mig för Pilträsk imorgon kväll...

2010-02-28 @ 21:06:19
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Morbror

Vi räknar med att lomma förbi och kolla inkillenpåfredag om vädret tillåter.

2010-03-02 @ 18:17:39
Postat av: Anna

Mats, låter suveränt!

2010-03-03 @ 09:59:47
URL: http://attiotrenollettnollfem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0