100221

Jag fick en lätt klump i halsen igår när Per Elofsson grät i direktsändning. Det blir lite för mycket att ta in, helt enkelt. Och Marcus Hellners segervrål och superåk, för att inte tala om Johan Olssons magiska insats, är sportminnen som kommer att gå till historien. Stort! Fler medaljer, heja, heja, heja!

Förresten är Marcus ganska söt. Lite mycket tänder, kanske, men han har ett vänligt utseende. Behändig. Och så bor han ju i Gällivare, om jag inte förstod helt fel. Har jag ingen singelkompis som kan tänka sig flytta sitt bohag norrut och lägga in en stöt? Eller en spurt?

Snart kommer Johan och Annelie. Jag måste gå en trappa ned och gräva djupt i frysen för att se om det finns kvar något sött till kaffet. Och nu vaknar Levi efter en kort tupplur. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lätt klump? jag bölade som ett barn!! Som jag misstänkte så var det nog lite utgånget datum på papprena som man skulle stryka på, så det blev lite vintage... (nya favoritordet??) Den gråa blev ganska bra i alla fall... Men jag ska göra nya försök med färska papper!!

2010-02-21 @ 15:00:57
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Marie

ÅÅÅh jaaa!! Jag är ju snart helt utan mammavänner då dom börjat jobba men du anna, kom som en skänk från ovan;) Både mån och tis är jag completely lonley hela dagarna. Så ni är hjärtligt välkomna och jag vill nypa din vackre son så mycket jag orkar:) Säg bara till om du vill ha lunch, fika middag(sängplats?;)

2010-02-21 @ 15:53:16
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Marie

Kanon! Vi rings imorgon så jag då är inne när ni dyker upp;)

2010-02-21 @ 20:22:53
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Kritan

Tack, Tack! :)Och stort Grattis själv till lille Levi....såååå fin!!! =) Jag har mått hur bra som helst än så länge, & jag hoppas att det fortsätter så hela tiden ut!! :) Kram på er!!

2010-02-21 @ 21:59:12
URL: http://www.modette.se/kritsky/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0