100212

För en stund sedan drog dagens sista besökare. Oskar har stått för den roligaste kommentaren då han på fullaste allvar tittade på en sovande Krut och frågade Har han fått ögon än? Humor.

Idag är vårt lilla krusidull en vecka gammal. Han har blivit uppvaktad värre och har nu en rätt imponerande garderob med tanke på sin ålder. Inte trist! Dessutom har Johan visat intresse för Kruts textilmunderingar så jag antar att han vill ha ett finger med i spelet längre fram. Går han i sin fars fotspår så är jag på den säkra sidan att han får känsla för stil. Tryggt. 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det roliga med den kommentaren är att min pappa (70 år, far till 4 barn och morfar/farfar till 11 barnbarn) sa exakt samma sak när vi berättade att vi hälsat på Krut...

2010-02-12 @ 23:30:01
URL: http://nanahope.blogg.se/
Postat av: Agneta Olofsson

Kläder, mode och stil är Johans signum.Hur det nu har gått till? Men det är bra..tycker jag. Det verkar som att en del tror att ni fått en kattunge. ha ha. Men det är det ju inte, det är ju en prins.

2010-02-13 @ 10:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0