100831

Att min syster Amanda är en fena på att skriva har jag uppmärksammat tidgare. Och det fina är att hon blir bara bättre och bättre. Jag är stolt. Eftersom jag älskar det svenska språket som det är. Inte den moderna varianten med överflöd av förkortningar som bara en männsika med msn-uppväxt förstår. Ni fattar. Här om dagen så tipsade hon om min blogg med denna fina beskrivning. Det jag vill ha sagt är att jag hade inte kunnat sammafatta det bättre själv. Mitt lyckopiller!

Syster Anna funderar och figurerar, skriver om roliga tankar och händelser från köksbordet på Norrabyvägen 9. Stilrent utan klotter för den som vill skippa smiley-världen för ett par minuter. Livet med Levi är en fras hon sällan använder, däremot skrivs en hel del om krabatens framsteg och upptåg. Johan får också vara med på ett hörn. Inredning, Jesus, humor och vardag i en salig blandning.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Dags att du beskriver min blogg nu! Hehe.

2010-08-31 @ 17:58:09
URL: http://nittiotrenollsexnollnio.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0