100821

Träningsvärk för första gången på lång tid. Skönt! Var på Kraft & Hälsa för några dagar sedan, i folkmun även kallat Kraftverket eller Koh Gym. Egentligen har träningscentret inte öppnat än, så vi är där i smyg. Jag, Johanna, Ulrike och många fler. Jag har ett mål. Mina träningsbyxor är alldeles för små och har en käckt tryck över högra låret. I nuläget är bokstäverna något spretiga och utdragna. Ett tecken på att storleken borde vara något större. Den dagen bokstäverna går att utläsa Craft och inte C r a f t, då har jag korsat mållinjen. Så ska det bli. Min kropp ska pryglas och jag ska bli fräsch och fast. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Gymfreaket

Men halleluja! Anna bloggar igen!! Finally! (Jo jag vet att ni har skitamycket att göra, men jag påpekar det bara;)

Härligt med träningsvärk, eller hur?? Min har precis börjat lägga sig så jag längtar att få spöa kroppen igen. (När blev jag träningsnarkoman? Har jag slutat vara lat-narkoman??)

2010-08-21 @ 22:41:42
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0