100801

Googles översättningsverktyg är underskattat. Skrev följade text och täkte publicera en liten hälsning till kära Johanna som befinner sig i Thailand. Det blev ett gytter av krumelurer och symboler som säger mig lika mycket som varför någon orkar aktivera sig med orientering. Tyvärr så tror jag inte att resesällskapet har så god kunskap om språket, trots försök att lära sig via i-Phone. Så jag fixar översättningen också.

น้องสาวในกฎหมาย! ตอนนี้ก็เกี่ยวกับเวลาที่คุณแพ็คกระเป๋าใหญ่และหนักของสนามบิน กลับบ้านฉันต้องการได้ยินทบทวนรายละเอียด ของทุกอย่าง ดังนั้นฉันจะตรวจสอบระฆังในพลาสติก แต่ที่ดีที่สุดของทั้งหมดจะเป็นฉันต้องการจะดู หม้อต้มกาแฟเดือดของการสูญเสียและต้องการจะซื้อคุณแก้ว ยินดีต้อนรับ

Svägerska! Nu är det på tiden att ni packar era tunga väskor och styr kosan mot flygplatsen. Väl hemma så vill jag höra en detaljerad recension. Av allt. Och så vill jag inspektera klockorna i plast. Men mest av allt är det er jag vill se. Kaffepannan kokar av saknad och vill gärna bjuda dig på en kopp. Välkommen!


Kommentarer
Postat av: agneta

Håller med Anna, LÄNGTAR EFTER ER...!!!!

2010-08-02 @ 11:08:38
Postat av: Marie

Nåå vad fint du skrivit till Levi(snyft) hörru vad sägs om att ses på tors?

2010-08-02 @ 20:12:09
URL: http://lappurlivet
Postat av: Johanna Bhumibol

Du är för söt!

2010-08-05 @ 08:19:07
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0