090930

Gah! Är det en sak som jag inte uppskattar med att vara gravid så är det mitt numer perfekta luktsinne. Jag har väderkorn som en fullfjädrad jakthund, vilket innebär att jag förmodligen skulle kunna utgöra ett gott komplement till Ville och Arro. Problemet är bara det att de lukter som jag känner tydligast är äckliga lukter som svett och spya. Usch.

 

På tal om graviditet så har jag upptäckt två läckerheter som jag tidigare inte har uppskattat. Nummer ett är apelsinjuice. Sjukt gott, svalkande och fräscht. Sitter liksom aldrig fel. Nummer två är (trumvirvel) nykomlingen avokado. Senaste gångerna jag har besökt ICA har det åkt hem en och annan påse med dessa gröna under. Ser ut som små handgranater och gör susen för en kurrande mage. Värt att testa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA DET SENASTE SKVALLRET/DISSARNA PÅ SVERIGES STÖRSTA SKVALLER BLOGG! TEX DESSIES NYA RAPPARE OCH KISSIES HEMLIGA DEJT.. KOLLA IN OCH FÖLJ MIG VAR DAG PÅ: www.fuckwithyou.blogg.se

Finns även på blogglovin!

2009-09-30 @ 14:34:36
Postat av: Anonym

Hej :D

2009-09-30 @ 14:37:09
URL: http://annajosefinaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0