090930

I förrgår kom Johan hem med en sprillans ny bärbar dator. Jubel! Äntligen kan den stationära skiten som ger mitt huvud ångest och värk avvecklas. Yes! I och med att datorn kommer att försvinna närmar vi oss äntligen rivning av väggen mellan vardagsrum och kontor. Vill kassera det stora skrivbordet som husets förra ägare var vänliga nog att lämna. Ta fram murstocken under lager av tapet och måla den vit. Förbereda för en liten värmekälla. Längtar kort och gott efter ett större luftigare rum där vi både kan ha fredagsmys och middagsro. Och där Krut kan jollra under ett babygym utan att vara i vägen för våra fötter.

Tror jag ska önska mig lite rivning i julklapp. Någon frivillig?


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är du sugen på att träffas och ha luffarlöjdskurs via byaföreningen eller vad det var(förfrågan via faster)och göra lite småsaker för en billig summa samt en scrabbook kurs innan jul med antingen Ingegerd eller hennes syster? Jag och Frida är också på med bägge gerjorna!

2009-09-30 @ 20:01:15
URL: http://lappurlivet.blogg.se/
Postat av: Johanna Swayze

Nobody puts Krut in the corner!

2009-09-30 @ 21:17:37
URL: http://nanahope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0