090925

Så var det fredag. Igen! Veckorna går av bara farten. Måndag-fredag. Det är som att dagarna mellan första och sista arbetsdagen är bortblåsta, försvunna, aldrig existerat. Åter helg.

Ikväll blir det Idol som förmodligen var fjärde svensk utöver mig har som största fredagsnöje. Imorgon börjar dagen med att erbjuda mig 2,5 timmars ideellt jobb för Korpen. Tack. Precis vad jag hade tänkt mig en ledig dag. Efter det bär det av till Pilträsk där Johans pappa ska firas med tårta och presenter. Hoppas på smörgåstårta, det har jag varit sugen på i flera dagar nu. Får se om jag stannar i stugan till söndag, om inte bär det av hem igen. Jag känner mig inte peppad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0